Първоначално публикувано от mimouzunov
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Динамо на 33-проблеми и решения!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениетемпература при зареждане се следи само на никел-кадмиеви батерии и то директно върху елемента. в тоя регулатор няма нищо особено.
Comment
-
Абе пак се отплеснахте по температурната стабилизация.Казах ви,че такава няма!Единствено зависими от температурата са старите селенови диоди.За това и всички стари зарядни устройства са със селенови пакети и с тях няма проблеми.По-новите са със силициеви диоди и за това се налага цялата електроника по тях.Тука обаче говориме за динамо.Не за ВЧ техника.Температурата няма да промени нито честотата,нито усилването.За това и не ни трябва температурна стабилизация.
По скоро е интересно всеки,който е имал или има в момента проблеми да ги сподели и всички да се опитаме да му помогнем!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеАбе пак се отплеснахте по температурната стабилизация.Казах ви,че такава няма!Единствено зависими от температурата са старите селенови диоди.За това и всички стари зарядни устройства са със селенови пакети и с тях няма проблеми.По-новите са със силициеви диоди и за това се налага цялата електроника по тях.Тука обаче говориме за динамо.Не за ВЧ техника.Температурата няма да промени нито честотата,нито усилването.За това и не ни трябва температурна стабилизация.
По скоро е интересно всеки,който е имал или има в момента проблеми да ги сподели и всички да се опитаме да му помогнем!
Само вземете в предвид че електролита на акумулаторът започва да кипи при 13.9V i 25градуса
Comment
-
Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщениеДай ми схемата му. На всички аку се следи по принцип t
схеми на тия регулатори се намират трудно щото иначе как чичко бош ще те убеди да му дадеш 200лв за регулатора в който има 2 транзистора по 50стотинки и един ценер за 10ст.ето заповядай
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...?t=8780&page=4
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...?t=8780&page=2точка
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениетемпература се следи само на никел-кадмиевите /щото се прецакват иначе много бързо/ и на литиево-йонните-за да е максимален зарядния ток и времето за зареждане да е максимално кратко.
схеми на тия регулатори се намират трудно щото иначе как чичко бош ще те убеди да му дадеш 200лв за регулатора в който има 2 транзистора по 50стотинки и един ценер за 10ст.ето заповядай
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...?t=8780&page=4
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...?t=8780&page=2
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениетака е колега, ама за 25лв получаваш no name регулатор без марка,надписи че даже и кутия и с китайска сглобка.
Ако беше по-скъп щях да си направя нов.
Сега 1 197 311 028 цената му е 36.44 без ДДС
Comment
Comment